Förlåt

Förlåt för OTROLIGT dålig uppdatering ;o  Men jag har faktiskt extremt mkt att göra just nu :(
Men jag ska bli bättre jag lovar ;) ♥


Dagen/kvällen är tillbringad med Odessa hemma hos Bella och Kallisto!! :D Odessa och Kallisto var AS söta tsm och verkade trivas med varandra :)       Även om det var första gången dom träffades syntes det lång väg att dom förstod att dom var av samma ras ;)  Det såg ut som om storasyster och lillasyster återförenades :')  SJUKT FINT ögonblick asså..!!!    Dom kommer träffas mera hoppas jag verkligen!! dom var sötare än sötast tsm :D ♥♥♥


Nej nu ska jag sova så jag orkar upp och göra nationellt prov imorgon -.-'
God natt och sov gott ;) ♥







Ska även lägga in fler bilder på datorn så det blir en variation ;D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0