Nu drar jag

Nu drar jag till stallet.. är sjukt trött men det är det värt efter en SUPER kul "kväll" hos mathilda !! :D
Måste göras om ;) det var riktigt kul..

Igår gick jag också från Buan ner till Malung, det var långt men skönt som fan i solen :D Fick lite mer färg iaf!! (Y)
Jag måste också säga att jag vet inte riktigt vad jag har gjort men jag har sjukt ont i min fot på ovansidan, kan typ inte gå och den har svällt upp..  får se hur det går på stallet med den foten ;)
Syrran ska också på stallet idag.. Hon ska på kycklingjakt :D

Nej men nu måste jag dra men jag bloggar igen senare ;) hejdå ♥




Jag ska inte hoppa idag men jag ska rida dressyr på Yankee (på bilden)    ♥    hejdå ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0