Bio!!

Då ska man åka på världspremiären "Harry Potter del 2, Allt Slutar Här!!
Kommer bli as kul :D
Är fett pepp!!
12/7 kl.23.59
;)
Här hyfsat bra platser och förhoppningsvis POPCORN och godis ;)
jag gillar popcorn ifa ni undrar (A) x)
Jag har nyss köpt en bok, 4CD skivor till priset av 2 (2 i varje "förpackning"), några ett par filmer, ett par skor, och några klädesplagg :D
Jag var i Mora i fredags och då köpte jag ett par AS SNYGGA shorts!! :D
Jag är jätte nöjd med mina köp!!
:D ♥
Imorgon ska jag på Yankee, Linnéa på Terry, Bella på Zorro och Kristina på Idylle rida ut en långritt! :D
Fredag blir det Dressyr, Lördag blir det fotografering i solnedgången=NYA bilder (om det är bra väder ;)) och söndag hoppning!! :D
Idag var jag, Linnéa och Bella ut och hoppade lite "terränghinder"!
Det var jätte kul men vi bvar väldigt oseriösa på slutet xD
Men det måste man få vara ibland!
Det var iaf JÄTTE kul och jag hade en toppen dag! :D
Imorgon ska läkarna ring och bestämma en tid jag kan komma på koll, jag är lite rädd ;s
Det blev ett lite längre inlägg idag men det är bättre än inget iaf ;)
Men nu ska jag sova, Godnatt alla läsare ;)
♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0