Söndag

Söndag var det nyss ja ;)
Idag (egeltligen igår menmen) har jag hunnit med en hel del!
Jag sov rätt länge idag men jag känndes att det behövdes ;)
När jag hade klivit upp gick jag ner, käkade lite och drog sedan
 ner och handlade glass åt mig och min syrra, när jag
kom hem tränade jag båda hundarna och gick efter det ner till
älven så dom fick bada i ca 1 timme.
På vägen hem fick jag ett sms av en kompis som frågade om vi
kunde dra ihop ett gäng och gå och köpa glass..
Det dröjde ett par timmar innan vi gick
och under dom timmarna blev det slappa framför tv med datorn
i knät, vi blev någa st som köpte glass och det var sjukt HÄTLIGT varmt ute!
Det gillas men efter det satt vi bara där och chillade men jag
drog sedan iväg och träffade världens bästa HANNAH som jag
har saknat ENORMT mycket!!! <3
Drog sedan hem och tog en promenad med hundarna och drog
sedan iväg igen... ;) Men nu sitter jag här
och är trött på mig själv för att jag är så dålig på att uppdatera bloggen
men det ska det bli ändringar på ;)

Nu ska jag sova och kolla så jag orkar med något imorgon (idag)
Godnatt och sov gott allt folk
:D
♥♥♥


(jag hade tänkt lägga upp nån bild men det fanns inga på datorn :s )
blir att fixa det imorgon ;)
God Natt





Kommentarer
Postat av: Vilma

Tack!:)

2011-06-27 @ 11:56:39
URL: http://vilmassfoton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0