WIIE!! :D

SANDRA du är underbarast av dom underbaraste!!
:D
Du är grym tjejen !! :D


Idag
Idag har jag vart med bella!
Hon ringde och väckte mig och bad mig gå ner på byn, vi käkade glass, chillade
och sedan drog vi hem till henne, bytte om och tog med oss hundarna och drog i väg
för att bada!! Det var fett nice och hundarna lekte och hade det skoj,
vi la oss sedan på bryggan och solade ett tag, åkte hem till bella
för att käka, duscha och byta om för att sedan åka hem till mig och lämna min
dampiga lilla odessa. Efter det gick vi ner och käkade pizza! :D
Vi har haft en UNDERBAR dag!!
Älskar min bella!!
:D
tack för en UNDERBAR dag gumman!!
;)


♥♥♥♥♥♥♥♥

bilder kommer sen





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0