Idag...

...har jag varit riktigt slapp ;)  kollade på tv ett tag sedan när jag skulle vara duktig och plugga lite fick jag besök av världens bästa Emma som har varit riktigt saknad ♥  hon var här till typ mellan halv 9 och 9.. efter det orkade jag inte plugga så då satt jag mig och snackade lite med mamma sen gick jag upp på rummet och nu sitter jag här och ska sova nu så jag orkar upp till skolan ;)  Jag och Emma hade en riktigt lång pratstund som jag kände att jag verkligen behövde..



Jag har kommit fram till att jag värkligen VILL ha en OnePiece :D dom verkar ju UR goa  SKA köpa en när jag får pengar ;)                men nu ska jag sova    ♥ God Natt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0