Mina hundar och hästen! <3

Jag ska bara berätta lite snabbt vad jag har för hundar och vilken häst jag rider och tävlar :)

Jag har två tikar, en schäfer som heter Loka och en Belgisk vallhund Tervueren som heter Enterprise Odessa. :)
Loka är 7år gammal och Odessa som kallas Dessa hon är 2år gammal. :)
Loka har tävlat i Agility men det blir mer när jag får igång Dessa också för hon har jag inte börjat med än men det blir till sommaren. Jag ställer ut Odessa och jag ska börja träna Freestyle med henne också, det ska bli riktigt kul att se vad vi kan hitta på :P

Hästen jag rider/tävlar heter Hagens Yankee och är en Connemara som är mellan 155-160cm i manken. Vi ska iväg till Ludvika på hoppning den 10 April. Han är en skimmel valack som är en skolhäst och är helt underbar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0