Ny vecka -.-'

Dryg denna vecka kommer vara :( tror jag har 3 prov och massa läxor.. -.-'  helgen blir det nog att jobba  inte heller spc lockande :/     Men jag kom fram till en sak som är bra idag ;D och det är att det bara är 52 SKOLDAGAR kvar innan SOMMARLOVET :D   wiiiie <3

Men också bara 52 dagar kvar med klassen innan vi splittras och alla flyttar till olika ställen :(
Inte lång tid kvar tills jag flyttar från lilla malung och alla roliga minnen här ifrån :(  flyttar från familj, vänner, stall och husdjur :'( <3333333
Kommer åka hem rätt ofta :) (hoppas jag, tror jag iaf, vill jag och har jag planerat) men allt blir ju inte alltid som man har tänkt men vi får hoppas :) ♥♥


emma var här idag med! :D underbara människa fan vad jag har saknat dig!! ♥


nu ska jag sova godnatt ;) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0