VillVillVill! :D

Nu vill jag hem och träna min gofis Odessa :)
Toppen väder att träna i :) Men jag kommer inte hinna träna henne ute idag tyvärr :/
Kommer hem halv 4 och då ska jag på stallet och när jag kommer hem därifrån är det nog mörkt..  När jag kommer hem från stallet ska jag städa buren åt kaninen och pyssla om henne lite :)  Sen om jag orkar ska jag klicketräna Dessa inne istället ;)  Längtar som fan tills snön försvinner så jag kan börja träna Agility med henne!  Det känns som om vi förstår varandra mer och att hon vill vara mer hos mig istället for att bara ignorera mig och hitta på massa annat :) Älskar min pingla ♥

Imorgon kommer bästa Bella hem med sån lilla pingla Kalisto och också är en Tervueren men hon är en liten pluttig valp :D UR SÖT är hon ♥

Nu vill jag att det ska bli den 10 April :D då åker jag och Yankee på hopptävling i Ludvika :D ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0