HOST!

fan va drygt det är att hosta!!  och spc när man inte är sjuk!! -.-'


Fan gabbe det är fusk!! han åker till turkiet imorgon men har inte sakt något förens nu!! ;o får inte ens säga hejdå..   vilken diss man fick asså ;(  men han är riktigt duktig på att bevara saker hemligt ;D HEJ DÅ och ha det OTROLIGT bra nu gabbe ;) ♥


Imorgon bitti kl.07.00 ska jag senast vara på väg ner till karlstad för att kolla på en skola ;)
Blir väl kanske en sväng in på Bergvik också!! :D för hoppnings vis ;)

Nej men nu måste jag sova om jag ska orka upp ;) godnatt ;) ♥



VILL TILLBAKA TILL TURKIET/ALANYA!! :D ♥



Fina djur det där ;)




SAKNAR er SJUKT mkt ;) men i sommar kanske vi träffas ;D <3




Fler bilder kanske kommer sen om någon vill det då? ;)

Nej nu ska jag sova GODNATT :D ♥♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0