Kaffe!! :D

Sitter här hemma och chillar med morsan med en kopp med eftermiddagskaffe och en tårtbit ;)
Jag fick nyss reda på att jag får åka till världens bästa syster EMMA CALLE CARLSON i helgen!!
LÄÅÄÄÄNGTAR men jag hoppas att hon kommer in till borlänge och hämtar mig ;)
Jag hittar inte annars, haha ;) ♥

Då ska jag även se om jag har pengar till att köpa det AS fina "halsbandet" jag ska ha på SKOLAVSLUNINGEN nästa fredag!!
Klänningen är inte lika fin utan så om jag inte har halsbandet vill jag nästan inte ha klänningen x)
Så jag måste köpa det och det måste finnas annars blir jag sure ;)



Nu behöver inte jag gå till skolan förens nästa tisdag, men då ska vi hem till våran lärare för att hitta på massa kul. T.ex bada, äta, chilla, sola och massa mer ;)
så det blir en slapp dag.. det är bara 9ab som är lediga imorgon och det är NICE som fan!!
Men jag ska till skolan ändå för att hämta massa saker, spela in en sak till skolshowen och fixa lite annat ;)

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0