Full träning nu!! Kul sak att läsa om mig och Odessa någonstan i texten! :D <3

LÄS finns något roligt som jag har att berätta någonstans i texten ;)


Idag har jag och Odessa tränat massa saker
:)
Vi har tränat spår men 4 vinklar, Agility, Lydnad, socialt och lite på trick
Lydnaden gick as bra, hon hade bra fokus satt sig as bra många gånger
men några blev ju snea men det gör inget för en hund som inte är
spc van. Hon kollade bort några gången på Alice men det är
lugnt. Hon gjorde fina vändningar och följde med helt
okej. :) duktig tjej jag har :D
Tricken gick väl helt okej, tränade lite tass, viska
och snurra och det gick helt okej :)
Spåret gick inte så jätte bra men det var för att det blåste
så jävla mkt :( Men hon vet vad man ska göra
och det går framåt och det är huvudsaken :)
det var även första gången med 4 vinklar
Socialt så var vi och kollade på en fotbollsmatch
när Plönninge förlorade första gången på typ 10år mot
Munkagård...! sur för det :( nästa gång ska jag vara med och
då vinner vi!! :D haha       Nejmen Odessa var jätte duktig
och var rätt lugn även om det var massa människor
som sprang hit och dit både på plan och utanför..
Det var även en del hundar där som hon
inte brydde sig så mkt om :)


Agilityn gick bra. Hon var duktig i slalomen och blev själv
impad av henne ibland. Men vi har inte tränat Agility
på ett tag så hon dampade kanske lite för mkt
vissa gånger x) Men det är hon värd. Men
nu tänkte jag berätta en sak..
Nu på måndag ska jag och Odessa
Vara med på en träningstävling i Agility
och det kommer bli as kul. Vi får se hur min
knäppis fixar det x) hon kommer vara helt galen
men det får man vara första gången. Vi ska
vara med i både Agility och hoppklassen.
Det är bara slalomen som vi måste
slpia lite på annars sitter nog
det mesta :) Vi tar det
BARA som träning
eftersom det är
första gången
med min
knas
;)



ÄLSKAR min bäbis som gör STORA framsteg!!
:D
WIIIE

en bild på mig och VÄRLDENS bästa och sötaste bäbis bjuder jag på
:) ♥



BIG LOVE





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0