Nu har jag vart lite dålig att uppdatera...

Nu har jag vart dålig på att uppdatera vad jag och Odessa har gjort.. :/
Det blir kortare inlägg denna gången..
;)

Måndag 10/10
Väder: blåser och små regnar
Då tränade jag lite lydnad för att försöka få henne att gå fint brevid mig.
Men det gick inte så bra för jag var inte på det bästa humöret då :(
Men hon var ändå duktig!
Vi var även på Agility träningstävlig och Odessa var OTROLIGT
mycket duktigare än vad jag väntade mig ;)
JÄTTE bra tjej jag har!!


Tisdag 11/10
Väder: blåste lite men det var sol också.
Då tränade vi att hon skulle gå fint brevid mig och ha kontakt
med mig och sätta sig "Fot". Det gick väldigt bra tyckte jag och
kontakten hon hade med mig då var toppen bra! :)
Vi tränade även på lite små trix för att fin slipa dom lite.
Hon är jätte duktig!!


Onsdag 12/10
Då fick Odessa slappa för hon hade ont i trampdynorna
för att hon har sprungit för mycket i hundgården på gruset...

Torsdag 13/10
IDAG
Inne
Idag har vi tränat lite trick och det har gått rätt bra
men hon har fortfarande ont i trampdynorna så jag
tar det llite lugnt :)







Kommentarer
Postat av: Kerstin H

Kul att läsa din blogg, även om det var länge sedan sista inlägget! Hoppas du hittar motivation att fortsätta för det är jättebra att kunna gå tillbaka och se hur hunden utvecklas och Odessa är ju väldigt tacksam att träna:-) Plus för bilderna förstås!

2011-11-10 @ 13:38:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0