förmiddagens händelser!

Först så blev jag väckt strax efter 05 då kalle och fidde kommer in rusandes, as pigga och ska hämta en sak i "mitt" hus... -.-
Sen svårt att somna om, när klockan sedanr ringer så har jag svårt att ta mig upp.
Efter det blev det en härlig morgon promenad med min älskade lilla odessa!
Första lektionen bestod av idrott, vi var typ halva klassen bara, när vi slappnar av och pratar lite gemensamt efter lektionen kommer en klasskompis in rusandes i idrottshallen för att berätta varför han var sen...
Anledningen var att han fick skjuts av sin mamma och när de kom in på Plönninges område så blir de påkörda av en traktor i sidan :S
William, hans mamma, hunden och de som körde traktorn klarade sig. De som körde traktorn körde för första gången och en del missförstånd hände mellan henne och hennes hjälpande person vid sidan... Hon fick panik/chock och kunde då inte göra något...
Det är sånt som kan hända... Alla mår ju bra förutom bilen som ska in och lagas lite :)
Andra lektionen bestod av en as rolig matte lektion och sedan var det en god lunch som mättade de hungriga magarna!! :D haha
 
 
 
Jag kan ju bara säga att det har vart en händelserik förmiddag!!! 
;) <3
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0