Onsdag och Lördag

Något jag kan berätta är att vi på Plönninge ska vara med på gymnasie mässan i Varberg onsda och torsdag.
Onsdag: 12-16 Sandra och Sofie från hundlinjen + häst och maskin
Onsdag: 16-20 Jag (Madeléne) och Mikaela från hundlinjen + häst och maskin
Torsdag: 09-15 Emma, Tina och kanske Jennifer från hund + häst och maskin 
 
Kom och hälsa på, ställ frågor och få veta massa saker om plönninge, skolan, boende, hundstall, hundar, träningar, hästar, stallarna, maskin hallarna och massa massa mer!!! :D
 
 
Jag kan ju också berätta att det är ÖPPET HUS här på Plönninge på lördag!
 
Vi i hund ska ha rundvandringar och agilityuppvisning!
De andra inriktningarna (häst och maskin/skog) ska också ha något men vad vet jag inte! :)
 
ÖPPET HUS varar mella kl. 10-14
KOM HIT!! :D
 
Nu kan ni ju även komma hit och kolla på alla dessa saker som ni kan få veta på gymnasiemässan!
Ni får ju självklart reda på saker under öppet hus också!! :D
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0