Dagens tävling!! :D

Dagens tävling!
 
Hoppklassen fjantade odessa runt lite i men det gick ändå as bra !! :D nöjd med min lilla pingla ♥
 
Agilityklassen gick AS bra, felfritt fram till slalomen, sen så sprang hon förbi ett hinder och tog det åt fel håll.. men annars gick det AS bra och är sjukt nöjd eftersom det är min först officiella agility tävling!! Sen så har ju Odessa varit lite som hon har vart ibland så jag är AS NÖJD med denna dagen!! :D
 
Men vi tar även nya tag och kör igen i morgon!! :D ♥
TAGGA som fan inför imorgon!!! :D
 
♥ Odessa ♥ 
 

Kommentarer
Postat av: Johanna

Kan du inte lägga ut bilder på vad ni gör på er skola?
:)

Svar: Vad vill du ha bilder på då? :) du får ge lite exempel på vad så ska jag försöka fixa det :)
Madde

2012-09-09 @ 16:07:37
Postat av: Sigge :)

Härligt att det gick så bra!! Fina Odessa!

Svar: AS bra!! är så stolt över henne!! :D <3
Madde

2012-09-09 @ 22:02:00
URL: http://sigridnordin.blogg.se
Postat av: Johanna

Lite allt möjligt! :D

Svar: Ska kolla vad jag kan göra !! :DMen är det bara inom hund?
Eller allt, skolområdet, boende, lektionssalar, hundstallarna, häststallarna osv? :)
Madde

2012-09-11 @ 07:19:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0