Nu testar jag igen!

Hej!
Nu ska jag försöka börja blogga igen!
Vi får la se hur det går... haha
 
Jag kan ju berätta att jag fortfarande går på Plönninge i Halmstad.
Jag och Odessa har kommit rätt långt i vår träning.
Nästa helg ska vi tävla Agility i både hopp- och agilityklass,
på lördagen blir det i Halmstad och på söndagen blir det i Värnamo.
Vi är as taggade redan och vi ska dit med Angelica, Chilli, Mikaela,
Epsi,Kina, Kenai, Johan och Ådie. Det är vår debut på officiella.
 
 
Just nu sitter jag hemma hos Lina, Sigrid och Scott.
Vi sitter och myser med massa chips, läsk
och godis. Vi ser på film och myser
med våra underbara fyrbenta. 
För tillfället leker livet!
Underbart!! :D
<3<3
<3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0